DEBRECENI DEÁK FERENC TEHETSÉGFEJLESZTŐ KÖZÉPISKOLAI SZAKKOLLÉGIUM

Hatékony segítség a tehetség felismeréséhez, kibontakozásához. Naprakész tájékoztatás a tehetséggondozó lehetőségekről. Kapcsolat a tehetséggondozásban jártas szakemberekkel, intézményekkel. Anyagi erőforrás bevonása a tehetségsegítés folyamatába.

DEBRECENI DEÁK FERENC  KOLLÉGIUM

A TEHETSÉGBARÁT KOLLÉGIUM

TEHETSÉGPONT

Feladataink:

·        Az érdeklődő fiatalok hatékony segítése tehetségük felismerésében és kibontakoztatásában.

·        Folyamatosan figyelemmel kísérjük a térség kiemelkedően tehetséges fiataljait.

·        Tájékoztatást adunk a különböző tehetséggondozó lehetőségekről.

·   Kapcsolatrendszer kiépítésének segítése az intézményi tehetséggondozó kezdeményezések között, a tehetséges fiatalok környezetével (szüleivel, tanáraival, stb.), a tehetséggondozásban jártas szakemberekkel és a tehetséggondozást segítő önkormányzati, egyházi, civil szervezetekkel, vállalkozásokkal és magánszemélyekkel, hogy a tehetséggondozó kezdeményezések minél több emberi és anyagi erőforrást tudjanak bevonni a tehetségsegítés folyamatában.

·       Tehetségsegítéssel kapcsolatos információk továbbítása a Tehetségpontok országos hálózatába

·        Tehetséges fiataloknak és mentoraiknak bemutatkozási lehetőséget nyújtó Tehetségnapok szervezése.

·  Tehetségbarát kollégiumi környezet kialakítása.

 „Mindenki tehetséges lehet valamiben.”

„Tehetségesnek azok tekinthetők, akik kiváló adottságaik alapján - átlag feletti általános és speciális képességek, kreativitásuk, s a feladat iránti elkötelezettségük ötvözeteként – magas szintű teljesítményre képesek az élet bármely tevékenységi területén.”

                                                 (Dr. Balogh László)

 

Debrecen, 2010-04-20                                                     Hajdó Attila

 

 

TEHETSÉGBARÁT KOLLÉGIUMI KÖRNYEZET (KÖZÖSSÉG) ISMÉRVEI

  • Kölcsönös bizalomra, megbecsülésre épülő, oldott kommunikáció jellemzi a tanár diák kapcsolatokat.
  • Az együttműködés különböző formáinak megjelenését támogatja minden szinten.
  • A nem azonos nézeteket valló személyek megértésére való törekvés jellemzi.
  • A véleménnyilvánítást bátorítja.
  • Időt ad az önálló gondolkodásra.
  • Hagyja, hogy a személyek érdeklődése legyen az iránymutató.
  • Nem ítélkező, visszakérdezéssel továbbgonolkodásra serkentő kommunikációt támogatja. A tévedésben a tanulást látják. Elfogadja az egyének döntéseit.
  • Optimista az eredményeket illetően.
  • Valódi érdeklődést mutat a tanárok, és diákok gondolatai iránt.
  • A tanár elérhető, partner, bátorítja a játékosságot, értékeli a kreatív ötleteket, azok kipróbálására, és kidolgozására búzdít. Nyított kérdéseket használ
  • Biztosítja a tehetség fejlesztéséhez szükséges teret, eszközöket, időt és személyi feltételeket.
  • Együttműködik az iskolákkal, különböző tehetségpontokkal a diákok képességeinek fejlesztése érdekében.




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 35
Tegnapi: 18
Heti: 134
Havi: 634
Össz.: 181 297

Látogatottság növelés
Oldal: Feladataink
DEBRECENI DEÁK FERENC TEHETSÉGFEJLESZTŐ KÖZÉPISKOLAI SZAKKOLLÉGIUM - © 2008 - 2018 - deak-tehetsegpont.hupont.hu

A honlap magyarul nem csak a weblap első oldalát jelenti, minden oldal együtt a honlap.

Adatvédelmi Nyilatkozat

A HuPont.hu ingyen honlap látogatók száma jelen pillanatban:


▲   Laptop 1 Ft-ért? Regisztrálj most! - Vatera.hu
X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »